Ponožky Flashtones s originálním designem
Ponožky Flashtones O nás: Naše firma Flashtones vyrábí originální design ponožek Flashtones a oblečení.
dashiki Flashtones a oděvy a oděvní doplňky trendy.
Flashtones E-shop
Flashtonescloathing O nás
Bylo nebylo
Příběh počátku neobyčejných ponožek a oblečení Flashtones
Bavlněné ponožky s originálním designem Flashtones
Bavlněné ponožky Flashtones se vymykají běžnému designu.
Liché nepárové ponožky v barvách a zabalené do mystery boxů.
Ponožky vás nenutí k určenému výběru, nýbrž si zvolíte náhodně jakou barvu ponožek Flashtones budete v daný den užívat.
Tehdy čerství absolventi Omar s Kamilem na Fakultě tělesné výchovy a sportu UK v Praze zakládají kamenný obchod s e-shopem zvaný Activejoy. Obchod se specializuje na segment netradičních sportů a také jako jeden z prvních v ČR distribuuje americkou značku sportovního oblečení Under Armour. Pod hlavičkou Activejoy začíná o pár měsíců později také s pořádáním prvních sportovních akcí.
Kamenný obchod po roce a půl fungování ukončí svou činnost a nadále zůstává pouze obchodem internetovým. Kamil rajzuje po světě a Omar, jakožto správný plavecký trenér, nechává postupně Activejoy plavat. Tou dobou již ale zrají první myšlenky na založení vlastní značky oblečení.
Mezitím Omarův kamarád Vojta dokončuje svůj projekt pro soutěž „Zanechte stopu“ organizovanou Freshlabels a portálem HitHit. Vytváří návrh „lichoponožkové“ kampaně s názvem „Make a pair“ šířící osvětu o problematice střídavé péče. Projekt je sice ze všech přihlášených prací hodnocen nejlépe, nicméně z důvodu vyšší výrobní ceny osvětových materiálů nakonec nezvítězí. Vojta však osloví Omara a spolu postupně začínají budovat novou českou značku oblečení a doplňků, kterou nazvou Flashtones. Začnou, jak jinak, než pěkně od podlahy. A stanoví si několik zásad: Vyrábět ponožky v ČR, fairovým způsobem, vymyslet atraktivní, ale bezplastové balení, tvořit jednoduchý design produktů, který doplňuje ale nepřebíjí zbytek outfitu. Spojí tak síly s designérem Petrem Kudláčkem, který pomůže s návrhem krabičky pro lichoponožku a hlavně vytvoří typické Flashtones logo.
Kruh se uzavře, a právě díky crowfundingovému portálu HitHit dokončí první kolekci jednobarevných ponožek a odstartují první kampaň upozorňující na uniformitu současné módy a současného života celkově.
Následně se v provokativní a parodické kampani děti i dospělí konečně dozví, jak skutečně vypadá český Ježíšek, a vyjasní se spousta nejasností okolo fungování Vánoc.
Další kampaň představující jednobarevné ponožky s jemným vzorem provedeným speciální technikou tzv. odskočené příze boří stereotypy okolo genderových a náboženských přežitků. Že se může bavit Žid, křesťan a muslim? Že může holka opravovat auta? Že může člověk nepárovat ponožky? Prostě může!
Zatímco nové Flashtones ponožky doplňují modely při přehlídce úspěšné české návrhářky Ivy Burkertové – ODIVI na Mercedes Prague Fashion Week, Omarův kamarád a Vojty švagr Marcel učí v Anglii plavání. Po dvou letech se rozhodne odjet jako plavčík na Disney Cruise Line, kde si díky tamnímu striktnímu režimu a neustálým příkazům někdy připadá jako pes, ale o tom později. Marcel ani na chvíli nesundá Flashtones ponožky a vzhledem k neustálým dotazům hostů i kolegů z lodi na jeho různé ponožky, šíří slávu Flashtones v zahraničí.
Po návratu Marcela z cruiseru zakládají s Omarem jako bývalí spoluplavci ZŠ Plavání. Intenzivní plavecké kurzy pro školy a veřejnost a následně také ZŠ PRO DĚTI, jako střešní organizaci pro pořádání plaveckých i dalších sportovních aktivit pro školy i veřejnost. Marcel zároveň zblízka pozoruje i pomalu plující Flashtones loďku, kterou Vojta, stěhující se do Tábora, opouští. Na kurzech pomůže občas Marcel Omarovi s balením a odesíláním balíčků a také se naučí ubalit svůj první Mysterybox – ponožkový multipack z dílny Flashtones fungující na principu tahání kapesníků z papírových boxů.
Při příležitosti několika významných výročí v roce 2019 vzniká úspěšná kolekce ponožek Flashtones Legends s portréty a citáty slavných českých osobností. Do Legends Mysteryboxů se mezi persóny zatoulá Černý Petr, tedy Míla se svou legendárním nezabrušující hláškou.
Úspěch kolekce znamená rozšíření týmu o skladmistry Majdu a později Adélu a Omarovi se tak zcela uvolňují ruce pro výuku dětí a spolubudování ZŠ PRO DĚTI. Tou dobou ale stoupá poptávka po dětských Flashtones ponožkách. Co tedy s tím?
Během první vlny pandemie COVID 19 sepíše Omar dětskou knížku Ostrov Socci, příběh o kouzelném ostrově ve tvaru ponožky s postavami sebranými z názvů družstev a her kurzů ZŠ PRO DĚTI, na kterém ztroskotá zaoceánská loď. Ústřední roli v knize nesehrává nikdo jiný než pes, jménem Marcel. Pes i další hrdinové z Ostrova Socci se tedy už brzy objeví na chystaných dětských ponožkách.
V roce 2021 Marcel definitivně naskakuje na palubu Flashtones a s Omarem se rozhodnou vytvořit novou kolekci ponožek a také rozšířit portfólio o další výrobky. Pilotním produktem nové kolekce s názvem „Made in Czech“ jsou kromě ponožek tzv. „dashiki,“ tradiční západoafrické obleky, které jsou obohaceny o tradiční české prvky – cibuláku a modrotisku.
Jsme Flashtones a boříme stereotypy! Pojďte do toho s námi!